Cvičení přirozeností těla a mysli CPT-M

Cvičení přirozeností těla je naprosto nový pohled na cvičení. 
Necvičíme skrze naučené pohyby,
cvičíme skrze vnímání a cítění hlubokých potřeb těla.

Cvičení přirozeností těla – CPT, vzniklo na mé terapeutické cestě, jako potřeba pomoci sobě i ostatním od bolesti těla fyzického.

Cvičení přirozeností těla je:

  • velmi jednoduchá, neinvazivní  technika práce s tělem fyzickým.
  • 10 velmi jednoduchých cviků pro uvolnění, posílení a stabilizaci nejen páteře.

Cvičení přirozeností těla pracuje na dvou rovinách:

Energetická rovina

  • Odstranění starých postojů mysli
  • Uvolnění stresu a bolesti v těle fyzickém
  • Posílení zdravých, vrozených postojů těla v souladu s myslí
  • Stabilizace nového
  • Obnovení pohybu života v těle a mysli
  • Obnovení přirozenosti těla a mysli

Fyzická rovina

  • Uvolnění stresu z nervové soustavy
  • Uvolnění páteře
  • Posílení svalů
  • Flexibilita tkání
  • Obnovení pohyblivosti těl
  • Cvičení, které naslouchá hlubokým potřebám Vašeho těla, jak chce cvičit tělo a ne náš rozum.
    Cvičení tvoří několik jednoduchých cviků, které lze různě modifikovat, obměňovat a vytvářet tak různé sestavy přesně podle potřeb daného člověka nebo skupiny.
  • Cvičení je také o hlubokém poznávání sebe, svých navyklých postojů těla, mysli a duše.
    Tím, že při cvičení nasloucháme potřebám těla, začíná naše tělo vyjevovat své skutečné potřeby a my je následujeme. Každý cvik se tedy provádí jinak rychle, jinak dlouho, někdy tělo preferuje delší uvolnění někdy naopak delší posílení.
  • Je-li náš systém organismu příliš zatížen stresem, jsme při cvičení vedeni třeba nejdříve do hluboké realxace, kde je podpořeno uvolnění nervového napětí a teprve poté je organismus schopen cvičit další cviky.
  • Při cvičení se využívá také jemné elastické lano, které podporuje uvolnění i posílení svalů, kloubů, šlach i nervové soustavy na hluboké úrovni.
  • Nejde tedy o klasický typ posilování jako v posilovně nebo v aerobiku apod., ale jde spíše o podporu organismu v celé jeho hloubce. Tím, že zasahujeme do tak hlubokých úrovní těla je cvičení i přes svoji jemnost velice účinné, bezbolestné a nenáročné na fyzický stav člověka.

 

Pro koho je cvičení vhodné.

Díky jednoduchosti a nenáročnosti je cvičení CPT-M vhodné pro všechny věkové kategorie,

  • malé děti i dospívající,
  • pro dospělé a starší lidi,
  • těhotné ženy,
  • lidé po úrazu, nebo po operaci,
  • při výhřezu ploténky
  • při skolióze či jiných potížích s páteří.

Cvičit mohou lidé s jakýmkoliv fyzickým či psychickým omezením i starší lidé.

Více o projektu a možnostech cvičení, kde lze cvičit, najdete: